بهبود و ارتقا کیفیت تغذیه و خوابگاه، از برنامه های مدیریت جدید دانشجویی
مدیر دانشجویی پردیس خواهران دانشگاه قم اظهار کرد: در حوزه دانشجویی مباحثی وجود دارد که با اولویت، پیگیر بهبود و ارتقا کیفیت آنها هستیم. مانند مسئله تغدیه و خوابگاه. چرا که با توجه به اهمیت خوابگاه برای دانشجویان غیر بومی، برخی از آنها بسیار فرسوده شده و یا امکانت مناسبی جهت زندگی دانشجویان ندارند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه قم، دکتر زهره دلجوی کجاباد، مدیر دانشجوی و فرهنگی پردیس خواهران همزمان با آغاز مدیریت خود، در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه قم عنوان کرد: به طور کلی حوزه دانشجویی برنامه و اهداف مشخصی دارد. لذا برنامهریزیهای آینده نیز بر همین اساس پیشبینی شده و در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم با تکمیل و ارتقا ظرفیتهای موجود، میزان رضایتمندی دانشجویان را افزایش دهیم.
وی افزود: یکی از اصلیترین برنامهها در این حوزه، اطلاعرسانی بیشتر و بهتر از امکانات و ظرفیتهای دانشگاه، به ویژه پردیس خواهران است که شاید بسیاری از دانشجویان از این امکانت بیاطلاع باشند. برای مثال خدمات مشاوره رایگان برای دانشجویان و خانوادههایشان با حضور اساتید بسیار مجرب در مرکز مشاوره و یا برخی امکانات ورزشی و رفاهی، از جمله امکاناتی است که برخی دانشجویان اطلاعی نسبت به آنها ندارند. مدیر دانشجویی پردیس خواهران ادامه داد: از عمده مشکلات پردیس خواهران در تمام حوزهها، کمبود بودجه و نیروی کار است که شامل حال حوزه دانشجویی نیز میشود.
دکتر دلجوی کجاباد اظهار کرد: در حوزه دانشجویی مباحثی وجود دارد که با اولویت، پیگیر بهبود و ارتقا کیفیت آنها هستیم. مانند مسئله تغدیه و خوابگاه. چرا که با توجه به اهمیت خوابگاه برای دانشجویان غیر بومی، برخی از آنها بسیار فرسوده شده و یا امکانت مناسبی جهت زندگی دانشجویان ندارند. وی همچنین از اهمیت ورزش و تربیت بدنی سخن گفته و افزود: علیرغم امکانات بسیار خوب دانشگاه قم در حوزه تربیت بدنی برای خواهران، دانشجویان آن طور که شایسته است از این خدمات استفاده نکرده و ضرورت آن را احساس نمیکنند. لذا اولویت ما پس از مسئله تغذیه و اسکان، افزایش میزان استفاده دانشجویان از امکانت تربیت بدنی است.
مدیر دانشجویی پردیس خواهران ضمن اشاره به برنامههایی برای اوقات فراغت دانشجویان بیان کرد: علیرغم تلاشهای بسیار در حوزه دانشجویی، دانشجویان میتوانند در صورت بروز هرگونه مشکل و داشتن انتقادات یا پیشنهاداتی برای ارتقا کیفیت خدمات از طریق فضای مجاری به همکاران حوزه دانشجویی پردیس خواهران مراجعه کنند. همچنین در صورت لزوم ارتباط با بنده میتوانند از طریق فضای مجازی و مراجعه حضوری به «ساختمان اداری هدی، طبقه دوم، اتاق 215» مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.

نظر دهید